Υγιεινά και γρήγορα σνακ στη δουλειά.



Στις μέρες μας, οι περισσότερες ώρες της ημέρας αφιερώνονται στην δουλειά και συνήθως σε μια καθιστική μορφή εργασίας. Όλες αυτές τις ώρες δεν πρέπει κανείς να μένει νηστικός/νηστική και κυρίως πρέπει να αποφύγει το τσιμπολόγημα!


Άλλωστε οι περισσότεροι απολαμβάνουμε να κάνουμε μικρά γεύματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Aν αυτό γίνετε όμως με σωστό τρόπο και τις σωστές τροφές βοηθάει τη σταθεροποίηση του βάρους , τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά, στο να αποφύγουμε το τσιμπολόγημα, και στο να μη χάσουμε τον έλεγχο και να καταναλώσουμε υπερβολικά μεγάλες ποσότητες για μεσημεριανό ή βραδινό.

Η αλήθεια είναι πως στο γραφείο δυσκολεύει κάπως η κατάσταση, μιας και πολλές φορές είναι δύσκολο να αντισταθούμε στους τόσους πειρασμούς -πόσο μάλλον όταν αυτοί αυξάνονται απότομα ανά περιόδους, όπως σε εξόδους, γενέθλια ή κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και του Πάσχα.


Κάποιες προτάσεις για γρήγορα σνακ στη δουλειά πολύ υγιεινά και χορταστικά για να μην αναρωτιέσαι καθημερινά “τι να φάω για σνακ στο γραφείο”, είναι τα παρακάτω :


  • Ξηροί καρποί με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι 240 ml

  • Κριτσίνια ολικής με cottage light ή ανθότυρο ή 1 βραστό αυγό και ντοματίνια

  • Γιαούρτι με μέλι, βρώμη, φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς

  • 1 κεφιρ με 2 πολύσπορα κριτσίνια

  • Τορτίγια με κασέρι light ή ανθότυρο ή cottage light με 1 φέτα γαλοπούλα βραστή ή 1 βραστό αυγό ή και διάφορα λαχανικά ( μπορείς να προσθέσεις και γιαούρτι 2% ή μουστάρδα

  • Τοστ με τυρί light, γαλοπούλα, ντομάτα

  • Sticks λαχανικών (αγγούρι, καρότο) με τυρί light και 2 κριτσίνια ολικής

Γράφει: Έλλη Μπαγιαζίδου Διατροφολόγος -Διαιτολόγος