Πρώτη ημέρα στο γυμναστήριο. Τι πρέπει να προσέξετε...



Η επαναλειτουργία των γυμναστηρίων είναι γεγονός και η Χρύσα Φωτοπούλου -Miss Photomodel 2020 στα καλλιστεία GS HELLAS- λάτρις του fitness και του crossfit μας δίνει τρεις βασικές συμβουλές για την πρώτη μέρα στο γυμναστήριο.

1.Δεν χτίζεται το τέλειο σώμα σε μία μέρα.

Ειδικότερα για τους αρχάριους η ενασχόληση με πολλά βάρη και η έντονη σωματική άσκηση μπορεί να προκαλέσει από ένα απλό "πιάσιμο" μέχρι και σοβαρό τραυματισμό. Είναι σημαντικό να ακολουθούμε τις οδηγίες του γυμναστή μας και να τον ενημερώνουμε σχετικά με τη φυσική μας κατάσταση.

2.Εκτελούμε σωστά τις ασκήσεις.

Όπως μας αναφέρουν και οι γυμναστές, είναι προτιμότερο μια άσκηση να εκτελείται σωστά και με λιγότερα κιλά ή χαμηλότερη ένταση από το να μην γυμνάζεται σωστά η μυική ομάδα που θέλουμε να εστιάσουμε.

3.Μην πας στην προπόνηση με άδειο στομάχι.

ΟΚ ο βασικός λόγος που πάμε στο γυμναστήριο είναι να χάσουμε κιλά αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα λιμοκτονήσουμε! Πρέπει 3-4 ώρες πριν την προπόνηση να έχουμε καταναλώσει ένα καλό γεύμα, που θα μας δώσει ενεργεία αλλά και θα αποφύγουμε το έντονο αίσθημα κόπωσης που πιθανότατα θα μας αποθαρρύνει από την 1 κιόλας μέρα.


Γράφει: Χρύσα Φωτοπούλου, MISS PHOTOMODEL GS HELLAS 2020