Η νέα τάση στον χώρο του fitness που ακούει στο όνομα «Kangoo»!


Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου μας ενημερώνει για τη νέα τάση του fitness τα Kangoo Jumps! Τι είναι αυτό; Είναι, στην ουσία, ειδικές μπότες (σαν τις μπότες του σκι), σε όλα τα μεγέθη, με ελάσματα στον πάτο, οι οποίες έχουν την ιδιότητα να απορροφούν το 80% των κραδασμών. Η κάθε μπότα ζυγίζει 2,5-3 kg. Ανεβάζουν τους παλμούς, σε βοηθάνε να κάψεις πιο γρήγορα λίπος, καθώς θα ιδρώσεις περισσότερο από ποτέ και θα συνεχίζεις να ιδρώνεις τουλάχιστον για 30 λεπτά μετά την προπόνηση.


Ποια τα οφέλη για το σώμα μας;


  1. Βοηθάνε στη μείωση της κυτταρίτιδας κατά 60% και στη μείωση πόντων.

  2. Ενισχύουν το καρδιαγγειακό και το αναπνευστικό σύστημα, καθώς επίσης βελτιώνουν σημαντικά την φυσική σου κατάσταση.

  3. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος εκγύμνασης που σε βοηθάει να αποβάλλεις το στρες.

  4. Γυμνάζει πρωτίστως τα πόδια, δευτερευοντως τον κορμό, καθώς πρέπει να σφίγγεις κοιλιακούς και ραχιαίους για να έχεις καλύτερη ισορροπία και ελάχιστα έως καθόλου τα χέρια. Για αυτό τον λόγο, λοιπόν, καλό είναι να προσθέσουμε μικρά βαράκια στα χέρια, μέχρι 2 κιλά το πολύ, ούτως ώστε να γυμνάζονται όλες οι μυϊκές ομάδες και έτσι να αυξάνεται η καύση λίπους χωρίς να χάνεις μυϊκό ιστό. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μπουκαλάκια γεμισμένα με άμμο (sand bottles), τα οποία ζυγίζουν 1kg το καθένα! Τα sand bottles είναι ιδανικά για αυτό το είδος γυμναστικής (dance aerobic), καθώς με την κίνηση της άμμου απαιτείται περισσότερη δύναμη και καλύτερα αντανακλαστικά.

  5. Βοηθάει στη βελτίωση της στάσης του σώματος.

  6. Ενεργοποιεί το λεμφικό σύστημα.

  7. Αυξάνει τον μεταβολισμό, καθώς σε μία συνεδρία μπορείς να κάψεις και 800 θερμίδες!

  8. Βελτιώνει την ισορροπία και την ιδιοδεκτικότητα, κάνοντας ισορροπία στο ένα πόδι.


Christy’s Tip: Αν έχεις κάποιο πρόβλημα ή ενόχληση στο γόνατο ή στον αστράγαλο ή στο ισχύο ή στη μέση ή στον αυχένα, είτε τώρα είστε στο παρελθόν, καλό θα ήταν να μη κάνεις πολλές ώρες την εβδομάδα. Το ιδανικό είναι δύο φορες την εβδομάδα από 20-30 λεπτά maximum, ούτως ώστε να μην καταπονούνται οι αρθρώσεις, συνδυάζοντάς το πάντα με μυϊκή ενδυνάμωση του πάνω μέρους του κορμού και απαραιτήτως πολύ καλές διατάσεις μετά την προπόνηση για να αποφύγετε τις μυϊκές βραχύνσεις και τους τραυματισμούς, πχ μυϊκές θλάσεις. Μπες στο κανάλι «Christy Mavridou» στο Youtube για να πάρεις μια γεύση από το super fitness trend!