Ήλιος και βιταμίνη D! Τι ισχύει;


Το σώμα παράγει βιταμίνη D όταν το δέρμα είναι άμεσα εκτεθειμένο στον ήλιο και οι περισσότεροι άνθρωποι ικανοποιούν τουλάχιστον μερικές από τις ανάγκες της βιταμίνης D με αυτόν τον τρόπο. Το δέρμα που εκτίθεται στον ήλιο σε εσωτερικούς χώρους μέσω παραθύρου δεν θα παράγει βιταμίνη D. Συννεφιασμένες μέρες, σκιά και το δέρμα με σκούρο χρώμα μειώνει επίσης την ποσότητα βιταμίνης D που δημιουργεί το δέρμα. Ωστόσο, παρά τη σημασία του ήλιου στη σύνθεση της βιταμίνης D, είναι συνετό να περιοριστεί η έκθεση του δέρματος στο ηλιακό φως προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος καρκίνου του δέρματος. Όταν βγείτε στον ήλιο για περισσότερο από λίγα λεπτά, φορέστε προστατευτικά ρούχα και εφαρμόστε αντηλιακό με SPF (συντελεστής προστασίας από τον ήλιο) 8 ή περισσότερων.. Άτομα που αποφεύγουν τον ήλιο ή που καλύπτουν το σώμα τους με αντηλιακό ή ρούχα πρέπει να περιλαμβάνουν καλές πηγές βιταμίνης D στη διατροφή τους ή να λαμβάνουν συμπλήρωμα. Οι συνιστώμενες προσλήψεις βιταμίνης D καθορίζονται με την παραδοχή ότι υπάρχει μικρή έκθεση στον ήλιο.



  • Instagram
  • LinkedIn

©2019 by Healthclick. Proudly created with Wix.com